خبری نیست که نیست

۲۱ آبان ۱۳۸۴ | دسته‌بندی‌نشده | ۶ comments

ما همچنان بدون وزیر ماندیم 🙂 البته نمی‌تونم بگم که این، نکته‌ی مثبتیه ولی همین که اثرات حضرت رئیس‌جمهور منتخب، دیرتر می‌رسه به حوزه‌ی کاری بنده، حداقل برای من، نعمت بزرگی محسوب می‌شه چون معلوم نیست که اون وقت، تمدید قرارداد که پیش‌کش، همین قراردادی که دارم رو لغو کنن یا نه؛ خاصه این که ظاهر بنده ـ به شهادت عکس‌هایی که گاه و بی‌گاه از من می‌بینید ـ به هر چی می‌خوره غیر از رئیس یه واحد کوچولو توی یه سازمان دولتی …

این قضیه‌ی آقای محصولی هم کلی نکته داشت توش که به نظر من مسعود بهنود، تحلیل خوبی از اون ارایه داده و تقریباً تمام چیزهایی که توی ذهنم بود رو خیلی بهتر و دقیق‌تر گفته. همون اول که فهمیدم این بنده‌ی خدا یه میلیاردر کار درسته ـ البته صرف نظر از سوابق نظامی‌ش ـ به نظرم رسید که عمده‌ترین دلیلی که می‌تونسته وجود داشته باشه که احمدی‌نژاد برای وزارت نفت، بره سراغ یه مایه‌دار مثل ایشون، اینه که پیش خودش حساب کرده کسی باید وزیر نفت بشه که عدد و رقم گنده به اندازه‌ی کافی دیده و چشم و دلش سیره! اگه غیر از این بوده چه‌طور ممکنه کسی با این طرز فکر که هر کی پول‌داره، اخه، اصلاً با همچین افرادی ارتباط داشته باشه … البته با توجه به رزومه‌ای که داشت و لطفی که احمدی‌نژاد در حقش کرد و از اون دفاع نکرد، انتخاب خیلی بهتری از سعیدلو بود. قطعاً منظورم هم این نبود که انتخاب خوبی برای وزارت نفت بود!!

یکی از دوستان و شرکای کاری حقیر در امر خیار!! دیروز داشت می‌گفت که داییش از بلاد کفر بهش زنگ زده و گفته که: سازمان تجارت جهانی یه گزارش از وضعیت سرمایه‌گذاری‌های ایرانی‌ها داده که طبق اون فرار سرمایه از ایران طی یک سال اخیر، معادل با کل سرمایه‌ای بوده که از ابتدای انقلاب تا اون موقع از ایران خارج شده. اگه درست باشه اون وقته که باید گفت: چه شود!! من امروز کمی دنبال این گزارش گشتم ولی نتونستم چیزی پیدا کنم. اگه کسی از این گزارش اطلاعی داره ممنون می‌شم لینکش رو هم به من بگه.

در مورد طرح ابتکاری “مهرورزی با خلق خدا” هم یه پنج شش هفت هشت خطی نوشته بودم که به دلایل جانی، از درج آن معذورم! … این خود سانسوری هم از اثرات همین مهرورزی‌ست. فقط امیدوارم تو چشم‌مون نره …

۶ Comments

  1. کاوه

    کجا بیدی اخوی! سلام!

    Reply
  2. ن

    با نظرتون در مورد این که کسی رو گذاشته که رقم گنده دیده باشه کاملا موافقم، چون دو هفته پیش صد میلیارد تومان جهت تکمیل دور حرم امام رضا (به گفته‌ی اخبار تلویزیون!) بخشیده بود که فکر کنم نفهمید با این پول شاید بشه یه پالایشگاه راه انداخت!

    Reply
  3. کیانوش

    الـبـته واحــد انـدازه‌گـیریـش در اصــل تــُـن اسـت!! امــا تـوضیح دوباره حـقیر از ایـن بـابـت بـود که مـبادا خـدای نـخـواسـته شـما فـکر کـنید که مـن فـرق اون مـهرورزی رو بـا ایـن مــهـرورزی نـدونسـتم D: در عـین حـال خـیلی‌ها مثل مـن می‌گن که روی حـضرت حـافظ در باب مـهرورزی مسـتقیماً بـه رئیـس جـمـهور م.ش.نگ* (بقول ابراهیم نبوی) خودمون می‌باشـد و بـس… *(منتخب شورای نگهبان)

    Reply
  4. کیانوش

    اول سـخن این‌که “مـگر” بـجای “مـگه” در کامـنت قـبلی صـحیـح اسـت که از دسـت مـبارک‌مان در رفـت و اشـتباه شـد!! دوم سـخن هــم ایـن‌که لیـشام جـان مـهـرورزی داریـم تـا مــهــرورزی دوسـت مـن، اون مــهـرورزی که مـادرتـون می‌فرمـایـند رو مـا هـم آرزو داریم بـراتـون اون‌هم کـیلـوئـی… امـا ایـن مــهـرورزی که مــا عـرض کـردیم، ســر دشـمـنت آدم هم نیـاد!! اون‌هـم از این آدم..

    لیشام: کیانوش جان! ممنون از آرزوهای خوب‌تون! البته تا حالا بنده نمی‌دونستم واحد مهرورزی هم کیلو هست D: قطعاً عرض بنده هم در باب کامنت قبلی شما در راستای همین فرمایش حضرت‌عالی‌ست …

    Reply
  5. فرزام

    قامت این سرو را (کنایه از خرزهره) این‌قدر نمی‌بینم که تحلیل را بیارزد! هر چه می‌کنند لاجرم بدون تحلیل است و بی‌فکر. که اگر جز این بود، این نبود وضع‌شان و وضع‌مان. البته خودسانسوری هم روزگاری دارد که ما هم مبتلا شده‌ایم. هر چند در این پست جدید (امروز) سعی کردیم به درآییم… اما نه خیلی واضح و نه خیلی جالب!!!

    Reply
  6. کیانوش

    لـیشـام گـرامی… مـگه ندانـستـی که حـضرت حـافظ بـه قـصد اشـاره بـه رئیـس‌جـمـهور اکـنون مـا بـوده که فـرمـودن: پـیش ازیـنت بیـش ازین اندیـشه عـشاق بـود مـــهــرورزی تـو بـا مـا شــهـره آفاق بـود…!! ماهـم آرزو می‌کـنیم که کــسی با شـما مــهــرورزی نــکـند دوسـت عـزیز

    لیشام: البته قطعاً منظور حضرت حافظ از ”مهرورزی“ مذکور از اون نوع مهرورزی‌یی نبوده که جناب رئیس‌جمهور منتخب مد نظرشون هست. علاوه بر اون این مامان ما داره خودش رو می‌کشه که یکی پیدا بشه که حاضر باشه با ما مهرورزی کنه بعد اون وقت شما از این دعاها واسه ما می‌کنی D:

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *