آثار الف نونی

۲۰ خرداد ۱۳۸۶ | روزنوشت, طنز | ۸ comments

آن‌چنانی که فی الحال در بحر عشقولانه مستغرقیم، اصولاً گیج‌تر از آنیم که بخواهیم با اتفاقات باحال حادث در پیرامون‌مان نیز حال کنیم. یعنی یک جورایی این پروسسور دل‌مان چنان مشغول پردازش تسک معشوقه است که هیچ رقمه تسک جدیدی به کتش نمی‌رود. همین می‌شود که طی این یکی دو ماه، هر گاه اراده نمودیم در باب موضوعی پستی از خودمان درکنیم، متوجه می‌شدیم که یکی دو هفته‌ای از تاریخ مصرفش گذشته و نوشتنش خالی از لطف. الغرض که در کار یار بودن، کلا کار خفنی است 🙂

با این حال، ضمن عرض ارادت به آستان حضرت عیال، امروز یک خبری خواندیم که طاقت‌مان نیامد، زبان در کام فروبندیم و زورمان نرسید انگشتان رعشه گرفته‌مان را از نوشتن باز گیریم. فلذا جهت تشریک حال و حول، به اطلاع می‌رسانیم که به مبارکی و میمنت، شورای سیاست‌گذاری و نظارت بر انتشار آثار و اندیشه‌های احمدی نژاد تشکیل شد 🙂

پ.ن.1 در این باب ابراهیم نبوی طنز آب‌داری نوشته که توصیه می‌شود. ضمناً متوجه شدیم که این سایت خبرگزاری فارس ظاهرا لینک خبر را غیر فعال نموده. به هر صورت طوری هم نیست. لطفا مراجعه شود به صفحه‌ی دوم روزنامه‌ی همشهری روز یکشنبه، این یکی را دیگر به چشم خودم دیدم و خواندم.

پ.ن.2 الان متوجه شدم که آن مدتی که لینک خبر غیر فعال بوده داشتند متن خبر را اصلاح می‌کردند.

۸ Comments

  1. خدایار

    لیشام جان منظورم خاتمی نبود.
    ضمنا چه بدبخت ملتی هستیم که تو سیاست‌مداران‌مون خاتمی شده اسوه و قهرمان. خاتمی هم که فعلا رفته با دو سه نفر دست داده باید بیاد جواب پس بده بدبخت!
    ضمنا خواهش می‌کنم سیاسی ننویس! به قدر کافی سیاست زده هستیم و مصیبت جلو چشممون داریم.

    Reply
  2. طاها

    خدا عمر با برکت به ایشان عطا فرماید! از وقتی که ما اشتباها در ورطه طنز افتاده‌ایم چپ و راست برای‌مان سوژه درست می‌کنند!!!

    Reply
  3. خدایار

    دفعه اولی نیست که همچین شورایی تشکیل شده، چه‌طور برای قبلی‌هاش تعجب نکردید؟ ضمناً از طویله همان آواز آید که در خور اوست!

    لیشام: برای شمایی که خاتمی و الف نون سر و ته یه کرباسن، نباید هم فرقی بکنه عزیز 🙂
    خیلی‌ها می‌دونن که چنین شورایی از پیش وجود داشته و اتفاقاً اصلا هم جای تعجب نبوده و نیست که آثار و اندیشه‌های کسی مثل خاتمی، مدون بشه. حداقل دو سه تا حرف حساب داره که بشه جایی نوشتش… خوب البته الف نون جای خود داره…

    Reply
  4. کیوان

    با اون بخش آثارش مشکلی ندارم ولی اون بخش اندیشه‌اش هرکاری می‌کنم پروسس نمی‌شه.

    Reply
  5. م.ک.

    با سلام. دوست گرامی اولاً خیلی مشعوفیم(!) که در اون بحره غرقید. ثانیاً عجب عنوان باحالی داره این شوراهه. حالا درست که آثار احمدی نژاد نیاز به نظارت دارند اما اون بخش سیاست‌گذاری برای چیه؟
    ولی در کل من فکر می‌کنم این ایده خوبی باشه که یک عده بنشینند و خدمات دولت مهرورز را مستندسازی کنند که بعدها که ما خواستیم به کودکان‌مان بگوییم چه جونی کندیم و چگونه دهان‌مان آسفالت شد تا این ممکلت را ایییین طوری به آن‌ها رساندیم مشکلی بابت اسناد نداشته باشیم.
    هرچی نباشد ما داریم معجزه قر(و)ن را تجربه می‌کنیم و آن‌ها از این موهبت بی‌بهره‌اند. کمی هم به فکر آن‌ها باشید!

    Reply
  6. ماکان

    من هم تو روزنامه هم میهن خوندم… داشتم شاخ در می‌آوردم… اوضاع خیلی خیطه

    لیشام: خیط بودن اوضاع کلا چیز جدیدی نیست ماکان عزیز، امری‌ست مسبوق به سابقه 🙂

    Reply
  7. سانی

    be salamati 😀

    لیشام: سلامت باشید (;

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *