تب نوشت

۱۲ تیر ۱۳۸۴ | دسته‌بندی‌نشده | ۱۷ comments

در شگفتم که چونم

آتشی از دل آب سرکشیده

و توانی طاق از غرور ناگاه …

حکمت این همه تناقض را

جز پیام‌آوران آسمانی

کسی نخواهد دانست …

آسمانی‌ها دوره‌ام کرده‌اند تا شاید

با شرف ماه، بشکنم

و نیک شکستم

چونان که حتی

در رؤیای هیچ آیینه‌ای نمی‌گنجد …

و عجب دیر

می‌شکنیم …

۱۷ Comments

  1. کاوه

    این فایل کذایی همچنان غیر قابل دیدن و خواندن و استفاده است. آدم فکر می‌کند توطئه استکبار جهانی است برای گسترش خماری! لطفا دفع خماری شود. ( یادآوری: قبلا در این باب با آن مقام محترم چتیده بودیم… اگر حافظه‌شان هم مثل خودشان دودر نباشد!)

    Reply
  2. زهرا

    این نمودار و تحلیل‌تان بسی جالب انگیزناک بود:)

    Reply
  3. rira

    آقا من از اینجا رد می‌شدم… بعد.. یه بار دیگه شعر شما و کامنت خودمو خوندم… اونوقت… به این نتیجه رسیدم که…. ببین خدایی شعرت لهجه داره تابلوِِ‌‌ست!! جون تو من بی‌تقصیرم!!! داداش ما یه عمره با امانت و رازداری آبرو جمع کردیم کلی پیش ملت اعتبار داریم!!!! بی‌خود دامن امانت داری ما رو پیش وجدان خودمون و خودتون لکه‌دار نکنین!!!! زت زیاد… تا بعد!

    Reply
  4. کیانوش

    آقای مـهندس شـهبازیان…. بـرای نـمودار تولد از خـطی استـفاده کردید که مـن نمیتـونم بـخونمش…..خـواهشـمند است جـهت بـرطرف کـزدن این مـعضل اجـتماعی اقـدام عـــــــاجل بـعمل بـیاورید….. پـیشاپیش از هـمکاری صـمیمانه شــما کـمال تـشکر را داریــم…… از طـرف کـلیه مـیخ شـدگان !!!!

    Reply
  5. کیانوش

    آقا (یا خانوم) …… مـن مردم از فـضولی که جـــریان تـــبریک گــفتـن چــیه ؟؟؟؟؟

    Reply
  6. farzam

    بابا ما آخه به این شعرا چه نظری بدیم؟ حداقل اسم شاعراشو بنویس تا یکی که مثل من توی شعر (و ایض” کلیه مسایل)از بیخ عرب تشریف داره حداقل یه چیزی یاد بگیره…قربونت

    Reply
  7. خدایار

    سلام این لیست بر اساس بروز رسانی کار نمی‌کنه.

    Reply
  8. mohammad

    that message was from me

    Reply
  9. مریم

    سلام ممنون بابت لینک

    Reply
  10. ..

    آقا تبریک می‌گم ..

    Reply
  11. rira

    بسیار مرحمت دارید شما و مزین فرمودین. خوشحال می‌شم اگه علاوه بر مشتری راهنما هم باشین. در همین ابتدای امر هم اگه ممکنه یادم بدین چه جوری بلینکمتون؟!! استعدادم بد نیست قول می‌دم زود یاد بگیرم! ضمناً از جناب کاوه مدظله‌العالی هم باید تشکر کنم. اونقد به کامنتای ما چپ چپ نیگاه فرمودن که ما برای نوشتن عرایض‌مون فکر یه جای جدید افتادیم. البته چون ترک عادت موجب مرض است! کامنتای ما به قوت خودش باقی می‌مونه فقط یه وبلاگ به جمعیت وبلاگا اضافه شد در جهت زندگی بهتر! ولی خوشحال می‌شم حضورشونو اونجا ببینم. حتی اگه بادمجانی زیر چشم وبلاگ تازه متولد ما بکارند!!!!

    Reply
  12. SH

    سلام.. من شما رو نمی‌شناسم؟ شما به ما شبیه‌سازی تیلور درس نمی‌دادید؟

    Reply
  13. rira

    برای شکستن هیچوقت دیر نیست!!راستی چه طعمی داشت این شکست شیرین؟؟!!تلخ مثل همان غرور؟؟یا ملس مثل عشق؟؟شایدم همان شیرین بهتر از همه باشد!!کاش مینوشتی!شکستنی این چنین در آغوش ماه و به مددآسمان که در خیال آیینه هم نمی گنجید بیش از این نوشتن دارد………”بار مردی شانه میخواهد”………….چنین شکستنی گوارایت!

    Reply
  14. کیانوش

    بالا غیرتاً اجازه بفرمایید حداقل اینجا نظرمون رو مربوط یا نامربوط بنویسیم….جای دیگه که نظر مظر از ما نمیخان….ما موندیم و سایت لیشم که….. هرچه میخواهد دل تنگت مربوط و نا مربوط بگــو ….

    Reply
  15. کاوه

    آقا بیا و این بساط “نظر بدین” را از پای اشعار بردار. آخه من چه نظری بدم. گیرم که نظر دادم. شاید جناب شاعر و جناب شما در یکی از بحور یکی از وجوه شعر مذکور مستغرقید و در حال و در وجد و در سایر جهات متعالی و غیر آن سرگردان و حیران. لذا اولا به بنده چه مربوط (البته آپشن مجیز سرایی هم هست). دوما به شما چه مربوط (به طریق اولی ممکن است که حالت من دال بر حال بر هم خوردگی از شعر کند) سوما همه بحثها به جای خودش (آقا یک حرفی زدیم) این یک جا را که به طریقی سالم میتوانیم در احوالات غیر فیزیکی حال متافیزیکی کنیم بگزاریم به حال خودش… اوکی؟

    Reply
  16. ن

    آنان که خم نمی شوند ، گاهی می شکنند!

    Reply
  17. farzam

    salam in ro minevisam ke in bar message e aval az man bashe!! ke ye joorai jobran karde basham!! zemnan mamnoon…

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *